.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجتبی تکین ؛
دبیر گروه عکس خبرگزاری مهر به رحمت ایزدی پیوست
در این سانحه تصادف ناگوار که در مسیر جاده آستارا به سمت تهران به وقوع پیوست علاوه بر مجتبی تکین ، دختر خردسال وی هم به جوار رحمت الهی پیوست و خانواده آن مرحوم نیز به شدت مجروح شدند...
 دبیر گروه عکس خبرگزاری مهر به رحمت ایزدی پیوست

مجتبی تکین ؛ دبیر گروه عکس خبرگزاری مهر به رحمت ایزدی پیوست
مجتبی تکین عکاس با سابقه خبری کشور و دبیر گروه عکس خبرگزاری مهر و روزنامه بین المللی تهران تایمز بر اثر سانحه تصادف به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش شمال نیوز ، در این سانحه تصادف ناگوار که ساعتی پیش در مسیر جاده آستارا به سمت تهران به وقوع پیوست علاوه بر مجتبی تکین ، دختر خردسال وی هم به جوار رحمت الهی پیوست و خانواده آن مرحوم نیز به شدت مجروح شدند.

مجتبی تکین روزنامه نگار و عکاسی متین ، اخلاق گرا و متعهد بود که طی 2 دهه گذشته با ثبات در عملکرد حرفه ای به عنوان دبیر گروه عکس روزنامه بین المللی تهران تایمز و سپس خبرگزاری مهر فعالیت کرد. آن مرحوم در طی دوران فعالیت حرفه ای خود برنده جایزه های متعدد داخلی و خارجی در حوزه عکاسی خبری شد.

پایگاه خبری شمال نیوز،  این ضایعه تاسف بار را به خانواده و بازماندگان ، همکاران و دوستان و آشنایان آن عزیز از دست رفته و همچنین جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفته برای آن مرحوم و دختر پاکش رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسئلت می نمایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.